Finn Kristian Kraakenes

5.0
3 omtaler

Eiendomsmegler / Partner

Om Finn Kristian Kraakenes

Finn Kristian Kraakenes er eiendomsmegler og partner hos Nordvik Bergen Sør, med kontor på Nesttun. Han har en bachelorgrad i eiendomsmegling fra Handelshøyskolen BI og er en erfaren megler med god markedsforståelse. Kraakenes selger mest på Bergenhus, Straume og Laksevåg.

Han legger vekt på tett oppfølging og god rådgivning gjennom hele salgsprosessen, fra første møte til nøklene blir overlevert til den nye eieren. Kraakenes bygger gode relasjoner med kundene og investerer tid og engasjement i hvert enkelt oppdrag. Målet hans er at boligsalget skal bli en trygg og positiv opplevelse for selgeren.

Kompetanseområder

ikon Borettslagsleiligheter
Borettslagsboliger
Eiendomsmegleren kan hjelpe deg med å selge andels- og borettslagsboliger.
Bilde
Hus / Rekkehus
Eiendomsmegleren har bred erfaring med salg av eneboliger og rekkehus i alle prisklasser.
Bilde
Hytte
Megleren vet hva hyttekjøpere ser etter og har god kjennskap til markedet for fritidsboliger.
Bilde
Leilighet
Eiendomsmegleren har god erfaring med salg av leiligheter i ulike prisklasser og størrelser.
Bilde
Tomter
Megleren har erfaring med tomtesalg og god kjennskap til regelverket rundt utbygging og regulering.
Bilde
Større villaer
Megleren har kompetanse innen salg av eneboliger i det øvre prissegmentet og vet hvordan man treffer riktig kjøpergruppe.

Meglerkontor

I nyhetene

Legg inn en anmeldelse

Les tidligere anmeldelser

5.0
Basert på 3 omtaler
22. juni 2026
5/5

Torstein

Veldig god oppfølging fra megler og flott gjennomført salgsprosess. Takk for all hjelp.

22. juni 2026
5/5

Øyvind Arnold

Glimrende arbeid av Finn fra start til mål. Både selger og kjøpere er 100% fornøyd.

22. juni 2026
5/5

Pål-Henri

Finn har vært glimrende gjennom hele prosessen. Med gode råd og instrukser til klargjøring av leiligheten, kombinert med solide bilder fra fotografen, gikk salget som en drøm! Finn har vært en super fyr å samarbeide med, og vi kommer definitivt til å bruke ham igjen. Rett og slett en kjernekar! Kan trygt anbefales 😊